5-års koll BVC

Publicerad 2013-10-02 23:00:12 i Allmänt

 
 
 
Något försenat men i Onsdags så var jag med Hampus på BVC för hans 5-års koll. Hade berättata innan att han skulle få en spruta och han var helt med på det, och så duktig han var! Inget gnäll eller tvekande innan, han bara satte sig i mitt knä och så fick han sprutan i armen utan en min. Mycket duktigare än vad jag är ;)
Dock så fick han feber igår, helt utslagen större delen av dagen. Inte ofta han är så stilla och lugn, fick passa på att mysa med honom lite extra när man fick chansen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela