Förkyld

Publicerad 2009-11-19 14:00:38 i Allmänt

Jag hade tänkt att jag skulle skriva här i måndags redan.
Berätta lite om helgen och kryssningen men istället så har jag varit ordentligt förkyld.
Har inte haft så mycket inplanderat i veckan så jag har passat på att ligga och vila 3 av 4 dagar, jätte skönt.
Förkylningen går över så mycket snabbare om man bara har tid att vila.
Igår skippade jag däremot sängen och åkte till Täby C. KÄnde mig pigg på morgonen så det var skönt att komma utanför dörren. Hade även tid hos läkaren på eftermiddagen så jag var ju tvungen att gå ut.
Shoppade lite julklappar till Hampus med min mormor, hon ville ha lite hjälp med vad hon kunde köpa till honom. Blev mycket fint :-)
Sedan åt vi lunch och så hjlpte jag henne att starta igång hennes nya mobil, la in massa nummer och sånt.
Annars så har det inte hänt mycket i veckan.
Kryssningen var jätte härlig, så skönt att komma iväg bara jag och Magnus. Var väldigt länge sen sist.
Vi åt jätte god mat och drack mycke gott vin, och en del drinkar blev det i baren också. Måste ha blivit ganska många drinkar då jag lyckades få upp Magnus på dansgolvet ;-)
Jätte trevligt iallfall.
På båten passade vi även på att shoppa lite julklappar, perfelt då det är så billigt.

Nu ska jag ta en kopp te och äta en smörgås, sen är det dags att fixa mig iordning.
Idag har de öppet hus på Jennifers avdelning på dagis, förra onsdagen var vi på öppet hus på hampus avdelning.
Pratade precis med Magnus, han ska försöka sluta lite tidigare så han också hinner komma och titta. Jag tror att Jennifer skulle bli jätte glad om han hinner komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela