Fredag

Publicerad 2009-11-06 23:23:16 i Allmänt

Den har dagen gick undan.
Var uppe tidigt imorse, hade planer på att gå till gymmet vid 9 tiden men kände mig väldigt omitiverad att vara inne på själva gymmet. Fanns inget pass vid den tiden så jag skippade det.
Tycker bara om att gå på pass, känns så fruktansvärt tråkigt att träna själv på gymmet, men nån gång får man väl göra det också.
Åkte och handlade iställe, behövdes lite inför kvällen/helgen, så det var skönt att få det avklarat så tidigt.
Åkte och hämtade Lotta så fortsatte vi hem till min mamma, kom hem igen vid 13 tiden och då var det dags att hämta barnen.
Tillbaka till Täby, nu till dansskolan. Jag och Hampus åkte till kid2kid och kollade om det fanns några slalom skidor till Jennifer. Tyvärr så hade dom redan hunnit sälja skidorna på 90cm och hade bara 1m skidor vilket blir för långt.
Fick iallfall en del pengar då de hade sålt en lite av sakerna jag var där med tidigare i veckan :-)
Vid dansskolan hade de öppnat en ny butik, mycke inredning men även kläder.
Hittade en liten present till Lotta som jag köpte, sen får vi väl se om vi kommer på något mer annar så får vo komplettera lite nästa gång vi ska dit. Skönt att nästan ha en till present avklarad, nu är det ju snart dags för resterande november/december gänget att fylla år ;-)

Hemma igen vid 16.30 och då satte vi igång med middagen, Pizza.
Jennifer gjorde i princip allt själv. Jag hjälpte till med att få ut degen (färdig) på plåten men hon kavlade ut den lite extra, skar skinka, två sorters salami och annanas. Jag blandade till tomatsåsen, den behövdes kryddas upp en hel del men Jennifer hade på den på degen.
Perfekt mat då Jennifer vill hjälpa till med matlagningen, och hon var så stolt. Resultatet blev en super god pizza och båda barnen åt jätte mycket. Tack Nilla för tipset :-)
Sen blev det Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela