IKEA

Publicerad 2009-11-04 23:39:41 i Allmänt

Idag kom jag äntligen iväg till IKEA :-)   Som jag har längtat.....
Behövde inget speciellt men var väldigt nyfiken på jul sortimentet och Jennifer ville leka i nya lekrummet :-)
Blev iallfall god middag på IKEA, en påse med diverse julsaker som inslagnings papper, ljus av olika slag och servetter.
När vi kom hem så var Jennifer väldigt intresserad av att få slå in julklappar så hon satte genast igång med att göra pärlplattor. De blev jätte fins, så imorgon ska jag stryka dom så får hon slå in dom när vi kommer hem imorgon kväll eller i helgen.
Idag fyller pappa år men vi ska inte dit förrän imorgon. Både pappa och Annelie jobbade sent idag så vi kom fram till att det passar bättre imorgon istället. Magnus var iväg på nåt julbord med hans köks chef idag också. Så han hade inte kunnat hänga med idag men imorgon jobbar han bara dag som vanligt.

Har även pratat med min läkare idag, hon ringde mig på förmiddagen.
Hon hade läst mitt mail, jag avslutade mailet med att ursäkta mig för att det blev lite långt och kanske lite rörigt men jag var så irriterad. Hon skrattade lite och sa att hon behövde fråga några saker och så skulle hon skriva ett brev till hon på kommunen. Och blev det inte bättre av det brevet så skulle hon skriva ett nytt. Känns skönt, hon verkar inte heller ge sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela