Johannas kalas

Publicerad 2009-11-04 14:03:55 i Allmänt

I Lördags så firade vi min lilla syster Johanna som fylde 11 år (i söndags igentligen).
Jag och barnen var där på kalas, Magnus hjälpte Johan och Monica att flytta.
Var bara närmsta släkten som kom och fikade. Johanna skulle ha badkalas sen för sina kompisar i myspoolen på söndagen.
Efter kalaset så hämtade jag upp Magnus och Sofie så åkte vi till Fresta kyrka och tände ljus.
Vi kom dit ganska sent så det var kolsvart ute, var jätte fint med alla tända ljus.
Sen var vi bjudna på middag hos Johan och Monica i nya hemmet.
Vilken skilnad det var sen innan renoveringen, jätte fint har dom fått det. Och självklart blev vi bjudna på jätte god mat. Tack för en trevlig kväll.

Lite bilder från Johannas kalas.
 



Häxan jennifer  Hampus, Jennifer och Johanna  Syster Jessica  Syster Johanna   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela