Långsam dag

Publicerad 2009-11-01 13:02:47 i Allmänt

Den här dagen går så otroligt långsamt.
Matchen börjar kl.15 och det känns som om klockan aldrig går framåt.
Magnus har precis åkt in till stan för att koll på djurgården och jennifer är hos min pappa och Annelie.
Har lagt ut några annonser på blocket och hoppas på att få lite sålt.
Känns som om 2 par slalomskidor och 1 snowboard är lite väl mycket när man bor i stockholm. Ett par skidor behåller jag illafall.
Magnus har lassat hela bilen full med saker idag, ska åka till Täby och kid2kid imorgon och lämna in allt.
Förstår inte hur allt fick plats i vårat föråd innan. 

Nej nu måste jag komma på nåt att sysselsätta mig med så tiden går.
Vill bara att matchen är över nu och AIK är svenska MÄSTARE

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-11-02 00:55:49

Hej! Jag har massor med saker här som ni ska få tillbaka så att ni kan fylla ert förråd igen...

Bilbarnstol, brioresesängen m.m.

Vill ni sälja det kan ni ju komma förbi imorgonbitti och hämta...

Postat av: nettan

Publicerad 2009-11-02 15:18:08

Såg det lite sent. Men annars hade det ju varit en bra ide att fått med allt på en gång.

Tänkte kolla om du var hemma imorgon då jag har ett par kassar med kläder till dig :)

Jag hör av mig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela