Väsbyhem

Publicerad 2010-08-31 17:03:31 i Allmänt

Så trött på Väsbyhem, har bara varit massa strul sen de påbörjade renoveringen.
Vi blev ju av med parkeringen ganska så tidigt då vår parkering är byggväg nu, fick idag hem ett brev om att vår tillfälliga parkering också måste evakueras.
De har mcyket få platser i området men kanske kan ernjuda plats på Hjortvägen, vilket betyder några hundra meter att gå till och från bilen. Är inte längre att bara gå rakt igenom området, man måste gå runt området då det är avspärrat överallt pga. markarbeten och byggställningar.

Hon som jag pratade med skulle återkmma imorgon och ge förslag på platser, får se vad hon säger då.
Stackaren viste precis vem jag var då vi har ringt henne ganska så mycket när vi skulle flytta. Ingenting är hennes fel men det är hon som får ta all skit, skulle verkligen inte vilja ha hennes jobb.

Det enda possitiva är att vi nu har större chans att få en garage plats, men vi vill inte ha ett garage i andra änden av området. Vi vill ha ett garage där vi bor, och här finns det INGA platser alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela