En till dag hemma

Publicerad 2010-02-23 13:12:43 i Allmänt

Så blev vi hemma idag me, inte så jätte roligt men jag känner att jag också behöver vila så det är bara att passa på. Hampus är lite piggare idag men ännu mer snorig än gårdagen, om det är möjligt.
Vi har stått i fönstret och tittat på TRAKTORN, som Hampus säger. Traktor för Hampus är alla stora fordon som åker runt här på vår gård, lastbilar, grävskopor och så traktorer. Så det är iallfall en här hemma som är väldigt road av alla byggarbetare och fordon som rör sig här i området. Själv börjar jag bli riktigt trött på allt oljud som det blir när det nu river, gräver och bygger.

Imorgon ska vi till BVC, har tid för 5-års koll för Jennifer och så ska vi mäta och väga Hampus. Tror att båda barnen har vuxit väldigt mycket, de håller på att växa ur alla kläder båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela