GULD

Publicerad 2010-02-24 22:18:55 i Allmänt

Äntligen ett till GULD :)
Vad ska man göra när OS är över???

Nä nu ska jag hänga tvätt och sen tror jag att jag ska försöka komm i säng tidigt ikväll.
Ryggen och nacken värker och lite små förkyld, vill verkligen vara pigg imorgon när jag ska åka och jobba.

Varit iväg på BVC idag, 5 års koll för Jennifer och allt var bra. Hon fick en vaccinationsspruta oc hvar jätte duktig, hon sa att det inte gjorde ont alls. Hon är nu 108cm och väger 17.5kg
Vägde och mätte Hampus också, 11.2kg och 86cm

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela