Så hann det gå en vecka

Publicerad 2010-02-06 22:56:02 i Allmänt

Började som sagt på LFV påBromma i måndags, så roligt. Trivs redan jätte bra och då har jag bara hunnit vara där 2 dagar än så länge. Det här kommer verkligen bli bra, och så skönt att komma iväg.
Onsdag var jag och barnen på Mora Träsk tillsammans med Nilla och barn.





Torsdagen blev det födelsedagsfika på Gösgränd, Elin fylde 14 år.
Igår var vi hemma hos Emilia och Daniel på middag, jätte trevligt och mycket god mat. Vi hade med oss Hampus men Jennifer fick vara hos farmor. Kom hem sent så det var lite segt imorse men kom till slut upp och sedan iväg och hämta Jennifer.
Magnus har jobbat kväll idag så det har bara varit jag och barnen hemma hela eftermiddagen och kvällen. Jennifer och Hampus fick lite naturgodis och så hade de picknick i Hampus rum




       

Ikväll har jag och Jennifer myst i soffan hela kvällen och tittat på Melodifestivalen :-)
Innan det började så fixade vi iordning massa gos mat, blev lite småplock som vi åt framför tv:n.
Jennifer var jätte duktig och hjälpte till med att skära och lägga upp.

Imorgon så ska vi ta och få lite ordning här hemma, gå igenom källaren och sen ska vi hem till Lotta på kvällen. Fick veta igår att Jonas kommer hem imorgon och stannar bara till tisdag morgon, ska på några intervjuer. Så imorgon kväll ska vi träffas allihopa och äta middag tillsammans, ska bli jätte trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela