Tisdag

Publicerad 2010-02-09 20:04:18 i Allmänt

Har suttit och försökt att lära in flygplatskoder på morgonen/förmiddagen, helt hopplöst.
Förstår inte hur jag ska få in allt, har iallfall börjat få kolla på de svenska flygplatserna
Sen har jag varit i Täby och träffat Carro och söta Rahael.
Var jätte roligt att se dom då det var länge sen sist, men det bli ju så då dom bor på Irland.
Vi hann med en lunch och sitta och prata lite sen blev det en liten sväng i butiker, hittade massa fina kläder till Jennifer på Åhlens. Har nästan aldrig tittat på kläder där till Jennifer förut men måste ta med henne dit så hon kan prova lite. Var mycket kläder med Pippi och Barbapappa, finns säker mycket fint till Hampus också men hann aldirg till pojk avdelningen. Hittade även jätte fina lampor till barnens rum, så de ska de få när vi flyttat tillbaka igen i vår nyrenoverade lägenhet. En lila och en rosa till Jennifer och en blå och en lime grön till Hampus.
Sen bar det av till Linda och hämtade lite Aloe produkter, jätte snällt.
Ska ha en Aloe kväll imorgon, första gången på VÄLDIGT länge. Ska titta igenom lite papper ikväll så jag inte missar något, ska iallfall bli jätte roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela