Onsdag

Publicerad 2010-03-04 10:53:47 i Allmänt

Igår var vi lediga allihopa :-)
Var iväg och badade på vilundabadet, barnen hade det jätte roligt och Jennifer blir mer och mer vågad i vattet.
Ska försöka komma iväg lite oftare med henne så hon blir mer van vid vatten till sommaren, men hon har verkligen blivit duktig nu.
Efter badet bar det av till IKEA, mötte även upp farmor och farfar där. Vi började med att äta lunch och sen skulle vi köpa vitrinskåp. Jennifer lekte i lekrummet, ville inte gå med oss och titta i varuhuset.
Så nu har vi äntligen köpt vitrinskåpet efter endast 2(?) år. Men det får ligga i kartongerna tills vi flyttar in igen i oktober. Vi passade på då det nästan var halva priset den här veckan på just det vi har tittat på.
Sen blev det bara 2 haklappar, en ny dörrmatta och 2 ljusstakar som vi ska ge bort i present.
Tycker jag var väldigt lite för att ha gått på IKEA, brukar alltid bli en massa onödiga saker när man är där.
kartongerna gick precis in i farmor och farfars bil så det var perfekt, så slapp vi flytta på bilstolarna.

Nu ska jag åka och jobba och sen är det helg igen :)

Ska lägga upp bilder från badhuset ikväll, sitter vid fel dator nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela