Dator igen

Publicerad 2010-09-11 20:41:16 i Allmänt

Då var man tillbaka igen :)
Min dator råkade ju ut för en lite olycka förra veckan, den ska in på reparation men har inga förväntningar om att den kommer fungera igen. Hoppas bara att det går att rädda alla bilder som ligger sparat på den.
Den här datorn ska min kära lilla son inte få kissa på!

Rolig vecka har det varit iallafall, börjat komma in lite mer på min nya arbetsplats. Ännu mer säker nu på att det är resesäljare som jag vill jobba som. Till en början iallfall, sen vill jag arbeta ex.på fritidsresors huvudkontor och vara ansvarig för att åka och kolla upp alla resmål :) Det låter väl som en bra plan?
Var på en inspirationskväll kan väl väl kalla det för på fritidsresors huvudkontor i torsdags, super kul.
De hade bjudit in Ticket söljare för en Tema kväll med information om Cuba. Det var kort information, lite film och foto visning, en förre detta reseledare för Tema på Cuba berättade lite om egna erfarenheter.
Tanken var att det inte skulle matas med massa info utan vi skulle få känna på den cubanska känslan.
Så det serverades massa mat och cubanska drinkar, Mojitos och cuba libre :) När vi kom var det lite svenska kanapeér och vin.
Fick träffa lite nytt folk i branshen och fick bra tips av andra som var nyanstälda, och fick tips av fritidsresors personal på huvudkontoret om deras interna utbildningar som jag var varmt välkommen till.
Så det var minst sagt en givande kväll.

Vid 21 så var det slut och Magnus slutade samtidigt så vi träffades och gick och åt några tapas och drack ett glas vin. Jätte trevligt att kunna passa på, han jobbar hela dagen idag så det blir bara söndagen öedig den här helgen.


Nu ska jag se om jag kan bli vän med den här datorn, tangenterna sitter inte riktigt som jag är van vid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela