Klätterapan Hampus

Publicerad 2010-09-29 12:37:58 i Allmänt

Hampus börjar boksavligen klättra på väggarn här hemma efter snart 1 veckas förkylning.
Han är ju så pigg och glad men behöver små vilopauser och sover extra mycket, annars så hade han kunnat vara på dagis. Fever hade han ju bara i Torsdags. Men då vi vet att han så lätt blir riktigt dålig så vill vi inte skicka tillbaka honom till dagis för tidigt då de flesta barn där är väldigt förkylda. Skönt att jag hade 2 dagar ledigt den här veckan och verkligen kunde passa på att hlla honom hemma lite extra.
Men i eftermiddag så ska vi till dagis någon timme, föräldramöte kl.17 och Magnus har inte kommit hem än vid den tiden så jag anmälde att vi behövde barnpassning. Tycker det är toppen att de alltid har föräldramötena kl.17 och erbjuder att passa de barn som inte har barnvakt.

Vi köpte som sagt lite nytt till lägenheten som vi snart får flytta in i, just nu står det i vardagsrummet och tar plats. Hampus missförstod det nog lite och trode att det var en klätterställning, vi har hittat honom högst upp 2 gånger.
Måste hitta någon annan lösning för sängborden som ligger ovanpå diskmaskinen.





Ni behöver ju inte lägga märket till alla tvätt som är runtomkring ;)

Men dom 2 stora kassarna som syns lite i bild är fulla av urväxta ytterkläder som precis blivit sålda på Tradera :)
Ska packa ihop dom snart, skönt att bli av med en del innan vi flyttar. 

Kommentarer

Postat av: Sundaboet

Publicerad 2010-09-30 19:15:24

underbar blogg.. så söta barn... :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela