Shopping

Publicerad 2010-09-12 22:29:21 i Allmänt

Hade ingen bra start på dagen idag, hade jätte ont och kunde inte röra mig men kom upp vid 12 tiden.
Magnus lämnade Jennifer hos en kompis och vi tog med oss Hampus och åkte till Barkarby outlet. Hittade massor av fynd, täckbyxor till Hampus på rea, inlines till Jennifer på rea (blir present eller julklapp), vinterskor till båda barnen och så hade Toys r us lagerutförsäljning så lite fynd där med :)

Sen åkte vi tillbaka till väsby och hämtade Jennifer för att sedan åka tillbaka och gå på Ikea.
Fikade, köpte ljus och servetter (därför vi åkte dit) och åt middag.
Hemma igen vid 19 tiden och då la vi barnen och fixade lite, sen har vi tittat på film och bara tagit det lugnt.


Imorgon börjar jag 1 vackas Amadeus utbildning, jätte roligt men klänner mig lite nervös över hur det ska gå.
Hoppas att jag fixar den här veckan och har Amadeus diplom när veckan är slut. Skulle vara ett stort plus när jag söker jobb sedan.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon och är pigg under lektionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela