Bagge

Publicerad 2011-02-19 23:52:21 i Allmänt

Forstätter med temat på kändis rubriker då :)

Kollade igenom lite bloggar som jag aldrig tidigare läst och läste precis Laila bagges blogg.
Så nu måste jag bara nämna att där står det att hon är 37 år!!!
HAde nämligen en liten diskussion om hur gammal hon var för någraveckor sedan.
Jag gissade på att hon var ca.37 år och trode nog att hon och nicklas lär skaffa barn, men övriga i sällskapet trode hon var långt över 40 och på tok för gammal för att kunna skaffa barn.
Ville bara få sagt att -Jag hade rätt!!! :) :) :)
Så kanske det blir en liten Bagge/Wahlgren iallfall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela