borde sova nu

Publicerad 2011-02-06 00:59:24 i Allmänt

Ja nu är klockan på tok för mycket, ska upp och jobba imorgon men jag börjar inte förrän kl.11
Sitter i soffan med ett sovande barn på var sida om mig, mysigt. Dom är väldigt söta när dom sover ;)

Men nu är det nog dags att ta tag i det som måste göras innan jag kan komma i säng, lite disk som måste ut i köket och få in barnen till deras sängar. Men barnen får nog Magnus bära över när han kommer hem, han borde vara hemma om en kvart. 

Om det är någon som behöverköpa barnskor så kan jag tipsa om Din sko, jag brukar sällan köpa skor där pga. dom vi köpt har varit i fruktansvärt dålig kvalitet. Men ibland har man tur, så det är en liten chansning.
Var iallfall där i torsdags, hade fått sms om att alla medlemmar (vilket jag tydligen var!?) fick 50% på rean på barnskorna. Gick dit för att kika, tänkte att jag kanske skulle göra en chansning att köpa vinterskor till Hampus inför nästa sommar. Vet att det är många som gör det men jag tycker det är så svårt med storlekar, har gjort så med vinteroveraller på rea och altid lyckats med storlekar. Nu hittade jag illafall ett par kängor, riktigt skinn och äkta fårskinn inuti så dom ska vara ordentligt varma. Sen blev det ett par gympaskor till Hampus med Cars på och ett par gympaskor till Jennifer som hon så gärna ville ha i somras men då hittade vi inte rätt storlek. Alla 3 par skor betalade jag 275:-  Jag tycker att det var ett riktigt bra klipp :)
Så nu har barnen gympaskor till våren och dessutom står det ett par varma sköna skor och väntar på Hampus till nästa vinter.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela