Det blev en promenad

Publicerad 2011-02-11 17:29:40 i Allmänt

Det tog ett tag innan vi kom ut men vi lyckades tillslut. Först ett stop på dagis där Jennifer fick hämta sina täckbyxor. Vi fick även med oss en lokaltidning med ett litet reportage från förra veckan då 5 åringarna hade Lilla Vasaloppet nere på ängen. Jennifer var med på en av bilderna, jätte stolt är hon nu :)

Barnen kastade sig i varenda snödriva de hittade, de älskade all ny snö som hade kommit. Tror att det tog oss närmare 30 min. innan vi kom fram till ica, vilket brukar ta 1 min.

När vi kom hem igen kollade vi posten och Jennifers foto från skidskolan i Åre hade kommit.
Så nu har jag en väldigt glad dotter, både bild från skidskola och med i tidningen :)

Bjuder på några bilder från promenaden idag. Nu ska jag laga mat till två trötta barn








Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela