...

Publicerad 2011-02-11 11:34:32 i Allmänt

Fastnade här i soffan, borde ta tag i städningen nu men det känns så tråkigt.
Är en del att ta tag i för att vara redo för kalas, mestadels tvätt som måste vikas och in i skåpen.
Sen barnens rum, men det orkr jag inte ens tänka på just nu.

Är mer sugen på att kanske baka någonting mer idag, får se om vi testar något nytt?
Jennifer vill iallafall göra chokladbollar, så det ska jag nog se till att slänga ihop en smet så hon kan rulla.


Här är en gammal bild på Jennifer och Jessica när dom gör chokladbollar, som blev jätte goda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela