Hampus

Publicerad 2011-02-25 10:18:58 i Allmänt

Ja han är överallt, hela tiden. Det är verkligen full fart på den lilla killen :)
I Tisdags när han hade varit hemma i nästan 2 dagar med förkylning och ögoninflammation så piggnade han helt plötsligt till.
Han hade inga kläder på sig och så drog han på sig en mössa, tog tag i sin elgitarr och srang runt och headbangade, och spelade ut totalt. Helt galen var han! Sen släpte vi honom med blicken för ett par sekunder och då hittade vi Hampus upp på byrån i Hampus rum, han lekte väl att det var hans scen så då stod han där uppe och rockade loss. Magnus lyckade fånga det på video på mobilen, måste försöka få över det på datorn.
Jag lyckades endast få en bild när han hade lugnat ner sig lite...




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela