helt slut

Publicerad 2011-02-23 21:49:16 i Allmänt

Kom hem från jobbet vid 20.00, min farmor och farfar hade hämtat barnen på dagis då Magnus jobbar sent idag.
Barnen var lite uppe i varv så de kom i säng sent, men nu äntligen sover dom så då kanske jag kan få i mig lite middag (börjar känna mig lite yr).
Hela kroppen värker, har jobbat 6 dagar i rad nu. Mitt schema tog slut idag och min chef har haft lite mycket sista tiden så hon skulle maial ett schema förslag imorgon så jag får se hur länge jag blir ledig.
Februari schemat såg ut så att jag jobbade 6 dagar och sedan var ledig 8 dagar men det blir nog lite annorlunda i Mars.

Imorgon blir en lugn dag, mycket välbehövligt. Först sjukgymnasten, som för övrigt ringde och ändrade min tid från 9 till 12 vilket jag tyckte var jätte bra. Sen ska Jag hämta Jennifer och så åker vi till Täby, hon ska vara hos husläkaren kl.14.40 så vi har lite tid på oss innan att bara ta det lugnt och gå och fika. Mysigt med lite tid för bara ett barn i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela