helt slut

Publicerad 2011-02-09 14:36:49 i Allmänt

Herregud vad slut man kan bli av att typ inte göra någonting.
Har i lugn takt lagt in tvättade kläder i garderober, det mesta var redan färdigvikt och sorterat.
Tog även några pauser imellan. Sen torkade jag av badkarskanterna, blir så dammigt då vi även hänger tvätt där.
Sen kan jag säga att jag såg stjärnor, blev jätte yr och utmattad.
Nu har jag suttit ned, vi har ätit smörgås och soppa och nu ska jag dricka en kopp te.
Tänkte att jag skulle försöka få upp en halv maskin tvätt och rensa ur lite ur barnens gaderober. Sånt som igentligen inte är så ansträngande men tar lite tid. Får se hur det blir med det.
Alternativet blir att bädda ner mig i soffan och titta på någon film med Jennifer.

Har konstaterat att vi måste få upp gardiner här hemma också!
Gardinerna till Hampus rum har vi kvar och dom kommer fortfarande passa bra där inne, ska bara skölja upp dom innan dom kan sättas upp. Men till övriga rum har jag ingen aning om vad vi ska ha för modller eller färger. Det där med gardiner är verligen inte min grej, tycker det är jätte jobbigt. Måste ju hitta gardiner som är färdigsydda, eller få någon (läs min mormor) att sy åt oss.
Om någon tycker sånt är roligt så kom gärna hit och ge mig lite inspiration och förslag på vad som skulle kunna passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela