Ikea

Publicerad 2011-02-22 00:17:41 i Allmänt

Idag blev det ett besök på Ikea, det blev jag och Jennifer som åkte iväg på eftermiddagen. Mysigt att få lite tid med bara henne. Vi hade tur att det var ovanligt lite folk och kunde verkligen gå runt i lugn och ro, vi åt middag och fikade.
Så nu har vi nya trådbackar till nya garderoberna, så nu är det bara att fixa iordning. Jennifer httade gardinertill sitt rum, hon blev jätte nöjd bpde fö att hon tyckte dom var fina och för att hon fick bestämma själv. Sen köpte vi ljus, massor av ljus. När vi kom till kassan och la upp alt på bandet så insåg vi att vi endast köpt rosa ljus, vi tycker om rosa :)
Blev även ett besök i butiken Chili, hittade sygga löpare och tabletter i rosa och en jätte mysig och fin filt.


Hemma så tittade vi på Familjen annorlunda och Ullared, nu är jag bra sugen på att åka till Ullared. Någon som vill hänga me?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-22 11:24:44

Åh, jag önskar verkligen att jag hade en lösning på det!! Jag blir mest sur och irriterad, men får sen ge mig för att undvika storbråk. Dem är ju helt otroliga, min sambo vill dessutom gärna bli upppassad.. SUCK! Ibland har man visst tre barn, inte två :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela