jobbhelg

Publicerad 2011-02-04 22:37:25 i Allmänt

Så var det fredag igen och en ny helg som börjar, men den här helgen är vi inte lediga.
Jag jobbar både lördag och söndag och Magnus jobbar lördag. Men det är lite skillnad på våra tider, jag jobbar 10-14.30 och 11-14.30 medans Magnus jobbar 12-23, måste säga att jag är ganska så nnöjd över mina tider.
Barnen får vara med farmor imorgon så dom kommer ha det så bra, jag hämtar sen vid 15 tiden så får vi se vad vi hittar på då. Kanske en tur till Barnens djungle så dom får springa av sig innan vi ska hem och titta på Melodifestivalen som äntligen drar igång :) Som jag längtat!!!

Hann med ett kort men otoligt intensivt pass på gymmet idag efter jobbet. 30 min på crosstrainer och hantlar, känns ordentligt i benen redan nu, brukar inte känna så mycket så det måste ha tagit ordentligt :)
Måste försöka komma igång igen på riktigt nu, det känns så mycket bättre när jag får träna.
Kanske att man an komma i form till sommaren?

Nu ska jag se vem som åker ut ur Let´s dancce sen börjar tvåa av mina favorit serier, synd bara att dom går så sent. Fredagar är jag alltid så trött, hade kunnat lägga mig redan för någon timme sedan.


Om någon vill komma och göra mig och barnen sällskap imorgon kväll så tveka inte om att höra av dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela