Kalas

Publicerad 2011-02-13 14:48:52 i Allmänt

Igår var det som sagt dags för 6 års kalas :)

Vi började med att Jag, Jennifer och fyra kompisar åkte till Täby för att gå på bio och titta på Trassel.
Sofie följde med och hjälpte mig med att ha koll på alla tjejer, men dom var så duktiga allihopa.
Vi kom hem kl.14.30 och kl.15 började släktkalaset, så det var bara att hugga tag i det som var kvar att fixa och så kom gästerna.
Pappa och Annelie kom först, dom hade med sig bullar som Annelie hade bakat på morgonen. Jennifer ringde och frågade för någon vecka sen om hon kunde baka bullar, för hon tycker dom är så goda.
Jätte skönt att få lite hjälp. Vi hade bakat en sockerkaka under morgonen och gjort två daim tårtor.
Barnen hann med att göra chokladbollar på morgonen också :)










Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela