Lekland

Publicerad 2011-02-28 21:58:54 i Allmänt

Så i Lördags kom vi iväg till nya leklandet i Infra City, och det var helt sjukt stort.
Vi har annar åkt till Nickis i Täby eller Barnensdjungel iARlanda stad, så det är vad vi har att jämföra med. Jag tycker att dom har varit ganska lagom stora men det här stället var väl ca.10 gånger större än barnensdjungel.
Och då överdriver jag verkligen inte. Helt enormt, massor av olika avdelningar där barnen kunde leka, studsmattor, förartalet stora rutchkanor, klätter/lekställningar eller vad man nu ska kalla det för.
Liten inhängnad fotboll/basketplan, en stor yta där det var uppbygt som vägar där det fanns förea cyklar som barnen kunde cykla omkrong på (men det stod hela tiden massor av fördäldrar ivägen). Jätte bra cafe fanns det också.

Tog lite foton, men svårt att få med allt.










Cyklarn var nog det bästa, där var dom större delen av tiden vi var på plats.

Hoppa var också roligt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela