Lilla sjuklingen

Publicerad 2011-02-22 11:32:57 i Allmänt

Fick en liten bild på min lilla gosunge som varit hemma med förkylning och ögoninflammation.
Ögonen är mycket bättre nu men förkylningen sitter i. Hoppas iallafall att han kan gå på dagis imorgon, då har han haft en hel dag utan klet i ögonen (så länge det inte kommer tillbaka under dagen).

Just nu så har Hampus och Magnus bygt tågbana överhela vardagsrumsgolvet, igår var det över hela golvet i Hampus rum. Jag undrar vem som tycker det är roligast, Hampus eller Magnus?




En nöjd lite kille som ligger och tittar på Byggare Bob på TV

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela