Mello

Publicerad 2011-02-26 13:02:32 i Allmänt

Ikväll är det dags för sista deltävlingen, ja såklart är det ju andra chansen nästa vecka också men ikväll får vi se sista bidragen :)
Linda Bengtzing är med, om någon nu har missat det.
Var inne och tjuvlyssnade lite på låten, en typisk Bengtzing låt precis som det ska vara :)

Kika in omröstningen på svt
http://svt.se/2.148330/ 

Och så Linas låt :)
http://svtplay.se/v/2338358/smyglyssna_pa_linda_bengtzing_-_e_det_fel_pa_mej





Varit lite dåligt med foton sista tiden så jag ska verkligen försöka komma ihåg kameran i eftermiddag när vi ska iväg!!!


Nu har Hampus Lucia tåg här hemma, min lilla filur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela