Shoppat

Publicerad 2011-02-25 20:09:41 i Allmänt

Idag blev det stinsen :)
Salt hade utförsäljning så det blev två toppar till mig, en present till min mamma, present till Lills nyfödda lilla tjej, trampolin kläder till Jennifer, keps till Hampus och nagellack till mig så jag är riktigt nöjd :)
Här hemma har det blivit matlagning, tror att jag lyckats med min gryta.
Fick ett mail från TallikSilja, de hade någon kampanj för medlemar (jag är medlem i allt tydligen)  så nu tror jag att vi betsämt oss för att boka en Hellsingfors kryssning i April. Jätte roligt, vi har parat om det ett tag men så har det aldrig blivit av men nu ska vi boka. Jag och Jennifer åkte på Hellsingfors kryssning förra sommaren, jätte mysigt och jätte bra båt. De hade jätte stort lekrum och även litet lekrum i anknytning till en av restaurangerna, så den båten ska vi åka med.
Är någon intresserad av att göra oss sällskap så säg till, men vi åker förmodligen under vardagarna.


Nu blir det fredagsmys med Let´s dance

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela