sjuk

Publicerad 2011-02-07 11:00:08 i Allmänt

Idag är både jag och Jennifer hemma och är sjuka.
Jag började känna mig dålig när jag jobbade igår, huvudvärk, lite ont i halsen och värk i hela kroppen vilket brukar betyda at det är feber på gång. När jag kom hem så tog jag en alvedon och la mig och sov i 1 timme, hade lite feber när jag gick upp sen.
Jennifer hade haft ett litet sår på handen som nu under helgen hade blivit svullet och en varfyld blåsa. SÅ vi hade  tid på löwet på eftermiddagen. Läkaren tyckte att det såg ganska så bra ut så vi ska tvätta med alsolsprit nu och förhoppningsvis ger det med sig så hon slipper penicillin.
Även Jennifer har lite ont i halsen och har varit lite varm, sen ska ju året tvättas flera gånger om dagen. Så idag är hon hemma med mig, i behöver båda två vila. Får se hur vi mår imorgon.

Nu har vi druckit lite te och jag ska ta och lägga mig i sängen en stund. Lämnar över datorn till Jennifer som vill gå in på Bollibompa webben.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela