Solresor

Publicerad 2011-02-16 23:49:51 i Allmänt

Jag är med i en tävling hos Solresor där man har chansen att vinna en vecka som resereporter på Cypern.
Dels ska jag länka till min drömresa, och det var ju inte så svårt att hitta :)

http://www.solresor.se/resa-till/italien/syditalien/hotel-torre-marino/


Just nu så längtar jag till Italien, kombinatinen av god mat, goda viner, sol och bad och fantastiskt landskap.
Skulle verkligen vara ett underbart resmål.
 Men igentligen så har jag två drömresmål just nu, dels Italien som jag skrivit om ovanför. En drömresa för mig och Magnus om vi skulle komma iväg en vecka själva.
Drömresan med hela familjen är faktiskt Cypern, vi har pratat om cypern sen nåt år tillbaka. Verkar vara helt underbara stränder, perfekt för massor av bus med barnen, en ö där det finns mycket att upptäcka och åter så tror jag på många goda matupplevelser.
 
Här hittar ni tävlingen hos Solresor
http://www.solresor.se/resa-till/tema/kampanjer/bli-resereporter/resereporter/?intcid=25



Nu hoppas jag på en enorm tur, tänk att få vinna en resa till solen och dessutom få dela med sig av alla upplevelser till alla solresors kunder :)
Håll tummarn för mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela