Torsdag

Publicerad 2011-02-24 10:32:33 i Allmänt

Så belv det ännu en hektiskt morgon för att få iväg barnen til dagis, lite sena blev vi så de hade redan hunnit börja med skapandet.
Nu ska jag packa lite paket, kläder som jag haft ute på Tradera och så måste jag hinna med en dusch innan jag ska åka till sjukgymnasten. Borde hinna hämta Jennifer senats kl.13 idag.
Tänkte passa på att titta efter någon present till Lill och hennes bebis idag också när vi är i Täby. Fick ett meddelande från Lill i Tisdags kväll att hon har fått en liten dotter :) Så mysigt med en lite bebis.
Jag och Emilie måste kolla upp nu om vi kan komma iväg till Norge och hälsa på snart!

Hoppas att vi får ut någonting av att gå till läkaren idag också, hoppas att dom ger sig och kan ta lite allergitester.
Någonting verkar det ju vara eftersom Jennifer ofta är väldigt dålig i magen, vi har misstänkt lactos men är inte helt säkra. Problemet är att även om vi håller koll här hemma så vet vi ju inte hur det fungerar på dagarna när hon är på dagis. Vet att förra veckan så sa vi till att hon skulle undvika mjölk fram till idag, och det var inga problem. Men sen så får jag höra att hon fick fil, ja för det är ju inte mjölk?!? Och de fick glass en dag också för att en kille fylde år, Jennifer fick då en vaniljglass. Inte tänkte hon på at det var mjölk, men sen hade hon frågat sin fröken efter att ha ätit halva glassen och då gick hon och slängde den. Kunde hon inte fått en piggelin som dom andra som inte tål lactos/mjölk? Verkar som om det behövs ett läkarintyg för att dom ska bli mer uppmärksamma, och detta ska jag ta upp med läkaren idag för då kanske vi har en bättre anledning att få ordentliga tester gjorda.

Ha en trevlig dag, det ska jag iallafall :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela