Hampus ideér

Publicerad 2011-01-19 22:47:58 i Allmänt

Vi har plockat fram väskor här hemma som vi ska packa i, men Hampus tyckte att dom var väldigt roliga att leka med. Han har gjort ett tåg och åker runt här hemma och säger - Åka till Ikea :)

Nu håller Magnus på att fixa en lövbiffgryta som vi ska ha med oss upp, jag håller på att inventer skidkläder/underställ. Måste även leta fram bikinin, vi ska ju till Holliday clubs "äventyrsbad".
Lika bra att ta tag i allt nu, innan man blir för trött. Har ingen lust att ha all packningen kvar på lördag.






Ignorera all röra med tvätt m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela