Blev en lång dag idag

Publicerad 2011-06-20 20:26:20 i Allmänt

Efter att ha hämtat barnen på dagis kl.15 så åkte vi till Täby för att hälsa på Petra, Elin och Hugo.
Min kusin Ida var också där, hon kom på moppen då hon precis hade tagit moppekörkortet :)  Petra bjöd på gott fika och barnen lekte massor, Hugo och Hampus böjrade nog bli lite trötta efter ett tag men Elin och Jennifer hade nog gärna lekt länge till. Vi tänkte att vi skulle försöka planera lite inför Midsommarafton, men då vi inte riktigt vet hur många som kommer så var det ju inte så lätt. Får ta och ringa runt lite nu ikväll.
Båda barnen somnade i bilen på vägen hem så de var ju ganska så pigga nu när det igentligen behövde somna. Hoppas att de somnar snart iallafall, lite lättare att prata i telefon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela