Blev en liten spontan tripp till landet id...

Publicerad 2011-06-27 20:37:38 i Allmänt

20110627078 (MMS)

Blev en liten spontan tripp till landet idag efter jobbet. Kom på det när jag satt på bussen på vägen hem. Hämtade barnen halv sex och klockan åtta kom vi ut till landet. Fick bli middag från Mcdonalds på vägen. Nu blir jag och barnen här till onsdag eftermiddag då vi måste hem. Jennifer ska på kalas hos sin kusin och sen sova där på onsdag. Magnus jobbar hela dagen idag, imorgon och nästan hela onsdag också så han kunde tyvärr inte följa med :( imorgon blir det bad, men nu ska vi äta jordgubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela