Dans runt midsommarstången!

Publicerad 2011-06-25 22:04:42 i Allmänt

Vi gick till midsommarfirandet vid i Ella Gård, måste vara första gången som vi var i tid. Vi var nästan först på plats, med vår släkt så har det väl aldrig hänt förut ;)
Barnen passade på att leka en massor i lekparken intill och hade jätte roligt medan vi vuxna satt och studerade dom som skulle klä midsommarstången, det tog tid... Tillslut så var den färdigklädd och restes upp och det blev dags för dans. Musiken kan ju diskuteras! Trevligt att Jonas och Carmen kom förbi och dansade också :)









Inte ofta jag kommer med på bild men då jag skulle dansa med barnen så fick Magnus hålla i kameran.











Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela