En härlig dag vid badet

Publicerad 2011-06-30 17:27:06 i Allmänt

Igår kväll kom vi hem från två dagar på landet, lämnade av Jennifer hos sin kusin där det var kalas och så fortsatte jag och Hampus hem. Spenaderade tt par timmar åt att packa upp, ta hand om massor av tvätt och städa upp sånt som jag aldrig han med innan vi åkte. Magnus kom hem till kl.22, trevlig att hinna ses något :)

Idag har vi iallafall varit iväg hela familjen och badat på Norskogsbadet, Nilla och barnen hängde också med. Var inte fullt så mcyket folk som sist vi var där, vilket var väldigt skönt. Oscra som inte alls ville bada under dagen kom på ca.10 minuter innan vi behövde packa ihop att det faktiskt var väldigt roligt att bada :)
Ska fixa lite middag nu, återkommer med lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela