En lång dag vid badet

Publicerad 2011-06-11 19:24:05 i Allmänt

Idag gick vi hemifrån ca. kl.10 för att åka till Täby och Norskogsbadet, hämtade upp svärmor och barnens kusin på vägen. V kom hem 18.30!
Var på badet mellan 11-17 och sen stop för mathandling och lämna av kusinen och svärmor. Jagkan lova att jag känner slut, dels av värmen, sen i huvudet för det blir väldigt hög ljudnivå på badplatsen. Är en stor pool i två sektioner (djup och barn) och så är det inhängnat så allt ljud stannar kvar. Idag måste dom nog ha slagit rekord vad gäller antalet badande, har aldrig sett i närheten av så mycket folk som det var idag.
Ska fixa lite snacks till barnen som sitter i soffan och ser helt utslagna ut, sen ska jag ladda upp massor av bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela