En liten paus

Publicerad 2011-06-14 15:14:52 i Allmänt

Det är verkligen för varmt här hemma för att orka städa, men nu är jag färdig med Hampus rum :) Tänkte nog försökata tag i att få upp lite tavlor på väggarna nu, dom har legat på hans byrå sen vi flyttade tillbaka.
Det går så segt för Jennifer, hon leker bara istället för att städa så vi skippar faktiskt Lek och Bus. Även Hampus har stökat mer än hjälpt till, så Lek och Bus får bli någon annan dag då dom har varit duktiga.

Skak ta lite nya tag nu, kanske en kaffe först? Får se om jag och Jennifer iallafall kommer ivög för att köpa födelsedagspresenter till barnens kusiner som har kalas på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela