Fika

Publicerad 2011-06-15 12:00:46 i Allmänt

Igår belv det som sagt rabarber- och blåbärspaj och en stor kopp kaffe till det.
Gjorde pajen i min nya rosa hjärtformade ugnsform :) Tycker så mycket iom den, tror att jag ska köpa fler små. Köpte en liten och en mellan (den jag använde igår) den lilla skulle passa perfekt som portionsform, så några till sånna skulle vara väldigt trevligt.
Ny STOR rosa kaffemugg från Ikea också, hälde upp massor av kaffe och ändå så var den inte i närheten av full.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela