Godnatt

Publicerad 2011-06-26 00:22:11 i Allmänt

Nu blir det äntligen sängen för mig, helt slut nu. Har iallafall fått lite nytta gjort här hemma och hunnit mysa med barnen i soffan och kikat på sommarkrysset. Jennifer blev ju så glad att Erik Saade var med :)
Nu tjatar hon ännu mer om hur gärna hon vill gå på grönan, får se till att det blir av snart.

Imorgon är det jobb som gäller, Magnus 11-23 och jag 12-16. Barnen ska få vara med farmor hela dagen, vilket dom tycker ska bli jätte roligt. Har hunnit packa ihop väskor till morgondagen så förhoppningsvis så borde det inte bli så stressigt imorgon innan vi ska åka.

Hoppas ni alla har haft en underbar och trevlig midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela