Hemma!

Publicerad 2011-06-11 00:25:16 i Allmänt

Nu är vi hemma igen, med allt vad det innebär. Tomt kylskåp, fick direkt gå och handla det nödvändigaste, packa upp (så tråkigt) och tvätta. Nu har vi iallafall fått lite tvätt fixad, inhandlat frukost och mat till morgondagens matsäck och fredagsmyst med barnen. Imorgon börjar Magnus jobba igen, ingen rolig helg med tider som 10-23 och 11-23 

Imorgon tar jag med mig barnen, svärmor och barnens kusin Alva till Norskogsbadet i Täby :)
Ska bli jätte härligt med en heldag med sol och bad, jag kan ju bara inte få nog. Jennifer blev så glad när jag berättade att Alva skulle följa med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela