Inredning

Publicerad 2011-06-20 11:14:58 i Allmänt

Vi har kikat lite på köksbord ett tag nu men inte riktigt vetat vad det är vi vill ha, men igår så tror jag nog att jag hittade det. Känns som om det här bordet skulle kunna passa in i vårat kök. Ska ta och åka till EM för att titta på det snart, men vi ska inte köpa något nytt bord förrän tidigast i höst. Vi vill gärna att Hampus blir lite större innan så det inte blir massor av repor och hack i bordet direkt. Var bara någon månad sen som Hampus tog tag i kött klubban och bankkade i bordet, med den trubbiga sidan nedåt så det blev en massor av små hål i bordet.





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela