Jobbhelg igen

Publicerad 2011-06-05 09:59:30 i Allmänt

Började jobba i fredags, 3-timmarspass så det var helt okej. Kvällen tillbringades på Olive house uteservering med trubadur, god mat och trevligt sällskap :)
Igår jobbade jag lite mer och när jag kom hem hade Magnus fixat iordning så vi kunde gå ner till ängen med picknik och nya grillen. Jätte mysigt att kunna gå ner dit och nu även kunna grilla, varför skaffade vi ingen grill redan förra året? Var helt slut i ryggen sen när vi kom hem, la mig på sängen och vilade en timme innan vi tittade på en film.

Magnus och barnen har precis åkt iväg och ska vara borta hela dagen, jag ska snart åka till jobbet. I eftermiddag/kväll ska jag möta upp Emelie i stan och vi tänkte nog ta oss till kungsan och Smaka på Stockholm eller vad det nu heter. Ska bli jätte trevligt, men blir nog inte så sent då jag redan är helt slut i kroppen. 

Imorgon ska jag jobba ett par timmar mitt på dagen sen tänkte jag möta upp familjen inne i stan för nationaldagsfirande. Läste att det skulle vara en del aktiviteter och artiste i vasaparken, så det är vårat mål imorgon :) 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-06-05 22:17:45

Jag har också funderingar på att åka dit, men får se hur jag känner imorgon. Jag är ganska matt efter helgen...

När åker ni?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela