Måste packa

Publicerad 2011-06-23 23:12:51 i Allmänt

Men har ingen lust alls :( Skulle kunna göra det imorgon också men då måste jag ställa klockan så tidigt.
Nu ska vi bara sova borta en natt så det är ju inte jätte mycket som ska ner men man vet ju aldrig med Hampus hur många ombyten som kan behövas. Sen är det ju en ren gissningslek vad det ska bli för väder.

Imorgon ska vi iallafall till Täby och fira midsommar, vi blir ett helt gäng som kommer hålla till hemma hos min moster då dom har en STOR tomt. Så vi hoppas att vädret blir bra!
Sen så komemr vi sova hemma hos min mamma, smidigt med ca.10 min. pomenad avstånd.
Jag hittade iallafall en långklänning igår! Så den ska jag ha imorgon och då är det ju så himla bra att jag till och med kan ha jeans under den utan att det syns :) Men nu hoppas jag ju såklart på lite värme men det kan vara bra att kunna dra på sig ett par jeans under senare på kvällen.

Ska ta tag i packningen nu och så ska jag förbereda salladerna så gott det går. Chokladmoussen gjorde jag färdig tidigare, smeten smakade jätte gott så nu hoppas jag att konsistensen blir bra också. Blev en vit chokladmousse med lite lime i så den blev väldigt fräsh och inte för söt som vit choklad lätt kan bli annars.

Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela