Mer midsommar

Publicerad 2011-06-25 22:35:27 i Allmänt

Lite mer bilder från midsommar firande hemma hos min moster.

Flera möttes upp redan vid 11 tiden för sill lunch, vi kom lite senare och fick i oss lite god frukost/lunch också. Vid 13 tiden så skulle midsommarfirandet starta, vi var på plats kl.13 och var nästan först! Blev en massor av lek för barnen i lekparken intill och sen dans. Runt 15 tiden var det dags att gå tillbaka till Carina och Patrick, där hade de som inte ville gå med och dansa dukat undan lunchen och fixat iordning en härlig fika buffé :)
Innan vi började fika så blev det en tipspromenad, vi behöver inte gå närmare in på resultatet... Vi fikde och sen satt vi länge och bara pratade och hade det skönt i solen som så lägligt visade sig under eftermiddagen.
Sen blev det grillning och en lång härlig kväll ute i parytältet.
Barnen hade en helt underbar dag, Hampus lekte hela dagen med Hugo och Jennife tyckte det var så roligt att få leka med  Elin och sen var mostrarna och mina kusiner där också :)




Ida gör fina blomsterkransar



Grabbarna BUS, dom hade så roligt hela midsommarafton och även idag :)









Efter middagen blev det lite limbo :)





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela