Söndag

Publicerad 2011-06-12 12:14:47 i Allmänt

En lugn och skön förmiddag har vi haft, fick en välbehövlig sovmorgon också.
Nu ska jag packa ihop lite extrakläder till barnen och mig själv, har ju ingen aning om vad man ska ta på sig med det här vädret. Shrt eller jeans, tunn kortärmad tröja eller långärmad tjocktröja?
Vi ska iväg nu vid 13 tiden, ska inhandla en present (jag vet att det är i sista sekund men vet precis vad det ska bli), hämta fotbollsbiljetter hos min pappa h(an skulle också ha gått men har blivit sjuk) och så ska vi vara på kalas kl.14. Min kusin Ida som fyller 15 år idag :)
Kl.19 är det Råsunda som gäller och AIK - Malmö, har en biljett över om någon hinner läsa och är intresserad!
Barnen blir kvar i Täby så får jag hämta dom ikväll när matchen är slut, Magnus jobbar till kl.23 ikväll igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela