Torsdag

Publicerad 2011-06-16 15:00:10 i Allmänt

Me igentligen så trodde jag att det var torsdag igår, skönt att det inte var det så jag hade ytterligare en ledig dag :) Men nu börjar jag längta lite efter att få jobba.
Idag åkte  vi hela familjen till Stinsen vid 10 tiden, vi (läs jag) skulle rea shoppa :)
Polarn o pyret började sin rea idag så jag ville dit och titta, massor av kläder på rea men väldigt besviken då dt som jag var ute efter inte fanns i rätt storlek eller inte var på rean än. Däremot så hade de rea på skalkläderna redan första dagen, vilket dom inte brukar ha. Så ett par gröna skalbyxor till Hampus fick det bli och lite strumpor (som är jätte bra där), jätte nöjd över skalbyxorna då Hampus behövde ett par i rätt storlek. Vi har två par som Jennifer växt ur men dom är precis för stora.
Kikade på H&M också men där fanns nästan ingenting, inte ens på ordinarie till Hampus, han är väldigt svår att hitta kläder till då han är så smal. Han fick iallafall ett par till strumpor från Lindex rea, för där hittade jag inte heller några kläder till honom.
Jennifer fick en sommarpyjamas som hon verkligen behövde och en fin blus/tunika från H&M rean, blir perfekt till hösten i skolan.

Nu har Magnus åkt till jobbet och jag ska ta och plocka lite här hemma. Skulle behöva rensa ur massor av pärmar och mappar med papper i. Ska röja upp på matbordet så jag kan rensa och sortera. Sånt där fruktansvärt tråkigt jobb men ganska så nödvändigt ibland. Tror att vi har en hel bunt med kvitton/garantipapper kvar på saker som vi inte ens har kvar längre. 

Trevlig dag på er!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-06-16 23:03:49

Vi var också på stinsen idag :-) Vi var nog där mellan 11 och 12.45...

Hur är det med Jennifer och laktos nu? Kan hon inte äta något med laktos i? Eller kan hon äta sån som är bakat???

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-06-16 23:16:26

Vi var där mellan 10.15-12

Jennifer kan äta sånt som är tillagat med lactos i men inte vanlig grädde, glass m.m.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela