Vi har semester

Publicerad 2011-06-09 18:55:14 i Allmänt

Ni kanske har märkt det?
Så härligt att vara ledig hela famliljen :) Vi tillbringar mestadels av tiden på landet, har gjort små dagsutflykter för att bada och bara njuter av att vara lediga.
Imorgon är det dags att åka hem igen, jag måste till jobbet för att skriva på papper och Magnus börjar jobba på lördag morgon igen.

Idag och igår har vi haft heldagar på stranden, igår på Solö och idag här i Enviken. Idag badade till och med jag, jätte härligt!
Ska ladda upp bilder när vi kommer hem :)
Om jag bara kom på hur man mobilbloggade? Ska göra ett nytt försök, skulle vara så mycket lättare.
Ska ut och heja på familjen nu som spelat krocket i skuggan, sen ska vi börja med middagen. Ikväll blir det hemmagjorda grillade hamburgare, ska bli jätte gott.

Ha det så bra allihopa, ska ggöra ett nytt försök nu och se om jag kan mobilblogga.

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-06-09 23:15:32

någon som kan lära mig hur man bloggar från mobilen?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela