Äntligen fredag!

Publicerad 2011-03-18 10:35:50 i Allmänt

Så härligt med helg, även om jag vari hemma hela veckan och skajobba lördag och söndag så känns det skönt med fredag. Magnus ksulle ha slutat kl.16 som vanligt men måste nu jobba över lite, förhoppningsvis så bir det inte jätte sent. Frågade barnen vad dom ville ha för middag ikväll, pannkaka fick jag till svar så det ska jag göra. Till mig och Magnus bir det kräfttoas senare ikväll när han kommer hem från jobbet, ska bli jätte gott. Ska till och med drick lite champagne till toasten :)
Imorgon blir det jobb 12-16 för min del, ska bli jätte roligt faktiskt. Var över en vecka sedan jag jobbade nu så jag längtar tillbaka. Sen så ska vi på fest morgon kväll, så det blir till att snabt ta sig hem för att byta om och gå iväg. Barnen får vara hemma hos farmor, dom har längtat efter det. På Söndag jobbar både jaga och Magnus så Hampus får vara kvar med farmor och Jennifer blir hämtad av mormor ett par timmar.

Nu blir det mys med Hampus, vi ska titta på Toy story 2
Han är feberfri nu, hostan låter värre men han hostar inte lika ofta som innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela